Malaysia Airlines Kini Sudah Terbang Ke Solo!

FOTO: SOLO


INFO PENERBANGAN | Malaysia Airlines Bhd melancarkan laluan ke Solo dan Pekanbaru di Indonesia sejak Rabu (18 September) dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL, sebagai memenuhi permintaan meningkat bagi penerbangan antara Kuala Lumpur dan Indonesia.

Penerbangan dua kali seminggu menggunakan pesawat B737-800 ke dua bandaraya Indonesia itu, masing-masing merupakan destinasi kelima dan keenam syarikat penerbangan itu di Indonesia.

Penerbangan ke Solo berlepas dari Kuala Lumpur pada 8:30 malam dan tiba pada 10 malam pada hari yang sama. Penerbangan balik berlepas dari Solo pada 11:15 malam dan tiba di Kuala Lumpur pada 2:55 pagi hari berikutnya.

Sementara itu, penerbangan ke Pekanbaru berlepas dari Kuala Lumpur pada 7:50 malam dan tiba di Pekanbaru pada 7:55 malam hari yang sama.

Penerbangan balik berlepas dari Pekanbaru pada 8:55 malam hari yang sama dan tiba di Kuala Lumpur pada 11:05 malam hari yang sama.

(masa berlepas dan ketibaan adalah mengikuti waktu tempatan). 


SUMBER: BERNAMA

TERKINI

AirAsia lancar promosi Tempat Duduk PERCUMA* dan jualan hebat ke lebih 130 destinasi

AirAsia melancarkan promosi  dan jualan hebat pertama pada tahun 2024 dengan jutaan tempat duduk ke lebih 130 destinasi. Syarikat itu dalam ...