Tawaran Gila-Gila Datang Lagi: AirAsia Tawar 5 juta Tempat Duduk Promosi!


Foto Sumber: traveller.com.au


INFO TRAVEL & PENERBANGAN: Kempen Tempat Duduk Percuma** AirAsia kini kembali dengan 5 juta tempat duduk promosi!

Tambang tempat duduk promosi termasuk semua untuk ahli bermula daripada RM15* untuk penerbangan dari Kuala Lumpur ke pelbagai destinasi menarik, termasuklah Kuantan, Johor, Langkawi, Silangit - Danau Toba, Phu Quoc, Hua Hin, Phuket  dan banyak lagi.

Ahli AirAsia BIG boleh menikmati akses lebih awal untuk promosi ini bermula 2 September 2018 (0001h GMT +8) hingga 9 September 2018 (2400 GMT +8). Tempahan boleh dibuat di airasia.com dan aplikasi mudah alih AirAsia untuk tempoh perjalanan antara 18 Februari 2019 dan 26 November 2019.

Para ahli yang terbang dengan AirAsia X pula boleh menikmati tambang tempat duduk promosi termasuk semua untuk ahli daripada serendah RM159* dari Kuala Lumpur ke Bali, Jeju, Seoul, Osaka, Amritsar, Sydney, Melbourne dan Hawaii. 

Ahli juga boleh terbang dengan lebih selesa dengan menempah tempat duduk Premium Flatbed dari Kuala Lumpur ke Bali, Jeju, Busan, Jaipur dan Sapporo bermula daripada RM399*.

Tetamu yang bukan ahli boleh menempah tempat duduk promosi bermula daripada RM20* dari 3 September (0001h GMT +8) hingga 9 September 2018 (2400 GMT +8).

Foto Sumber: AIR ASIA


Ketua Pegawai Komersial Kumpulan AirAsia Siegtraund Teh berkata, “Kami berbesar hati untuk menawarkan 5 juta tempat duduk promosi sekali lagi untuk membolehkan semua orang terbang ke lebih daripada 130 destinasi dalam rangkaian AirAsia dan AirAsia X. 

Ahli AirAsia BIG pula akan menikmati lebih banyak faedah, termasuklah diskaun segera, apabila mereka menempah penerbangan di airasia.com atau melalui aplikasi mudah alih AirAsia. Untuk mendaftar sebagai ahli AirAsia BIG secara percuma, layari airasia.com dan klik ‘Daftar’.”

Mulakan percutian dengan menempah tempat duduk bersama keluarga dan rakan dengan pilihan ‘Pick A Seat’. Semua tempahan pilihan tempat duduk yang dibuat dalam tempoh kempen ini akan menikmati diskaun sebanyak 20 peratus.

Nikmati penerbangan penuh faedah apabila anda membuat pra-tempahan Pek Nilai yang disertakan dengan 20kg bagasi berdaftar, hidangan percuma oleh Santan, pilihan tempat duduk biasa, dan insurans perlindungan perjalanan oleh Tune Protect yang merangkumi Jaminan 1 Jam Tepat Masa dan perlindungan Kelewatan Bagasi.

Selain itu, pengguna BigPay juga boleh menikmati caj pemprosesan dengan kadar sifar, diskaun untuk pra-tempahan bagi hidangan dalam penerbangan dan bagasi daftar masuk apabila mereka membayar menggunakan kad BigPay.

Rakan aktiviti perjalanan AirAsia, Vidi turut menawarkan promosi eksklusif berupa diskaun sebanyak 15 peratus dengan kod promosi FREESEATS15 untuk semua aktiviti yang ditempah di vidi.co.

Untuk promosi dan aktiviti terkini AirAsia, sila ikuti AirAsia di Twitter (twitter.com/AirAsia) dan Facebook (facebook.com/AirAsia).

**Tempat duduk percuma khas untuk Ahli BIG sahaja. Tempat duduk terhad dan mungkin tidak tersedia untuk semua penerbangan, semua destinasi, cuti umum, cuti sekolah dan hujung minggu. Tempat duduk percuma tidak termasuk caj bahan api dan cukai lapangan terbang. Yuran kemudahan akan dikenakan untuk semua pembayaran yang dibuat melalui kad kredit, kad debit atau kad caj.

*Tertakluk pada terma dan syarat pengangkutan kami yang lain.

SUMBER: AIR ASIA

TERKINI

AirAsia lancar promosi Tempat Duduk PERCUMA* dan jualan hebat ke lebih 130 destinasi

AirAsia melancarkan promosi  dan jualan hebat pertama pada tahun 2024 dengan jutaan tempat duduk ke lebih 130 destinasi. Syarikat itu dalam ...